Mart 23, 2006

badem ağacı

Posted in eski 9:10 am tarafından mer

Sen ağaçların aptalı, ben insanların. Seni kandırır havalar, beni sevdalar
Bir ılıman hava esmeye görsün,Düşünmeden kara kışı, açarsın çiçeklerini

Bu gönül hep düş kurar. Aldanıp her umuda, sıcaklığa
Oysa bilir çoğu hüsran bakınca şöyle bir maziye
Uslanmaz bu gönül nafile

Belki bu kez kış olmaz, Bakarsın sevdam düş olmaz
Bir güler yüz yeter, Bu gönül adam olmaz

Açalım yine çiçeklerimizi, sonu gelmese de aşkın
Kaçıncı kez bağlanmışız, diyorlar bana şaşkın…

Güzel şarkı. Dinlerken huzur doluyor insanın içi. Pek tatlı tatlı söylemişler. Huzura ihtiyacı olanlara tavsiye. Hem de beni anlatıyor. Bu şarkı ile görüyoruz ki benim içim rahat :p

Posted in eski 9:07 am tarafından mer

doğum günüm çok güzel geçti. farkettim ki beni çevremde çok seven varmış. ve bi kişi sevmiyor diye üzülmeye hiç değmezmiş. aslında ben ufak şeylerden mutllu olan bi insanım. ki hakkaten sevdiklerimle olmak bile nasıl yetti anlatamam. bi telefon,bi msj… herşey çok güzeldi ya. hangi birini sayayım ki.

*

böyle yeni bi yaşla beraber yeni bi rejime girsem diyorum. ama böyle gerçekten :)