Ocak 31, 2008

Posted in Mer'i Haller 2:29 pm tarafından mer

eski günlere gittim birden. mel ile olan konuşmalarımız falan.
_bobo napoyosan?
_iyiyom sen napoyosan (iyi mi yiyor mu siz karar verin)

şimdi evleneli dikkat ettim de yemek tariflerinden başka birşey konuşmaz olmuşuz. az biraz dedikodu sonra yemek tarifi. oraya gittim bunu yedim buraya gittim şunu yaptım falan. evhanımı olunca hep yemek mi yenirmiş.. he bide hiç oturmazmış insan hakkaten. okuldan gelirdim annem herzaman ;
_ daha hiç oturmadım,ütü yaptım,yemekyaptım,evi sildim blabla.. derdi
bende yani olur mu öle şeey.hadi oldu neden bana söylüyosun afferin mi diyim yani derdim içimden :) ne güzel falan derdm dışımdan :)
ama şimdi allah sizi inandırsın sabahtan beri oturmadım. ütü yaptım evi topladım sildim süpürdüm pazara gttim. birazdan da yemek yapıcam. ve ah işte daa yeni oturdum sayılır. evhanımı olmak buymuş işte. vileda bazen en yakınınız oluveriyor. evde bir reklam havasında daireler çizerek adeta uçarak temzilik yapabiliyorsunuz. sonra mutlu mutlu kameraya dönüp işte bunu seviyorum demek istiyorsunuz. ama belnizin ağrısı buna bile izin vermiyor. ah birde bilgisayar sandalymizin arkası olsa da yaslansam dilediğimce ve reklam havasında tekrar uyuya kalsam falan…
uyku deyince… uyku güzel şey… beraber süper bi ikiliyiz.. :) darısı başınıza…

Reklamlar

Posted in Ondan bundan 11:21 am tarafından mer

bu sezen aksu nedir böyle. fabrika gibi maşallah. bu şarkı da çok güzel olmuş. güzelde söylenmiş. valla ya hayret…
birden müzik değişiyor bambaşka oluyor sanki. ama hepsi birbirinin içinde. herşey birbirine uygun. matematiksel formüllerle yapıyor belki de.