Kasım 27, 2008

puf…

Posted in Mer'i Haller 12:05 pm tarafından mer

bugünler.. yani son 9 gün.. oldukça salya sümüklü geçecek sanırım. geçenlerde doktorlar dizisi vardı. orda ki hamile kız perde asarken düştü, ve kafasını çarptı, onun dışında tabi doğumu başladı falan filan. evde doğumunu yaptırdılar. izlememem grekiordu belki ama.. duramadım. kendimi de durduramadım. resmen haline üzüntümden hüngür hüngür ağladım. birileri de bana o anda gülüyordu o ayrı. :) sanırım heyecan, korku vb. hepsi birden baya bi büyüdüler içimde bbeğim gibi. ve ben o günü düşündükçe bile gözlerim doluyor. hele böyle bebeğine sarılmış biri görmeyeyim. amanın… kucğıma aldığımda nolacak kimbilir. ve ben hala kucağıma alacağıma, bi bebeğim olacağıma koca göbeğime rağmen inanamıyorum. ilk anne oluş çok etkiliyor insanı sanırım. baba olmak? yeni yeni biraz daha farkında gibi. ama sanırım o da görmeden tam olarak hissedemyecek. dün ben doktorda geçirdiğim olaylardan bahsederken hemen akabinde işinden bahsedebiliyr mesela. ay dedikodunu yapmadım ahmd. burdasın nasıl olsa:)
dün doktordaydım. nts falan gene atlılar koşturuyordu bebeğimin kalbinde. sonra emin olalım diye başka bi doktora gittik kilo ölçümüne. süperbi doktordu, annem ilk defa görmüş olmasına rağmen doğumdan sonra hediye alalım, teşekkür edelim bile dedi. benim doktorum değil ama gerçekten çok iyi bir insan. salı günü tekrar bi kontrol yapılacak. ve cumartesi yani 6 aralıkta bebeğimi kucağıma alacağım hayırlısıyla. bi aksilik olmadığı müddetçe inşlh. yani şu yanda ki şey yalan oldu:) 18 gün değil 9 gün var çünkü. hayırlısı.. dualarınızda unutmayınız okuyucularım.:) her kim okuyorsa artık… hakkınızı da helal edin. ameliyat falan.. laf aramızda ben çok korkuyorum… en çok dişçi koltuğuna oturmuş başka da bi operasyn geçirmemiştim. anestezi falan.. filmi vardı birde keşke izlememiş olsaydım. puf.. :(

Reklamlar

The faster the speed, the bigger the mess

Posted in Mer'i Haller 11:48 am tarafından mer

Fazla etkileyici bir reklam olmuş. Dışarı çıkmaktan korkulur. Felaketin nerden geleceği belli değil işte. Biraz final destination gibi. Ama Allah korusun. aman…
şurdan izleyebilirsiniz.
http://www.stargazete.com/guncel/iste-tum-avrupayi-sarsan-video-144846.htm

Aslında bu biraz da gösteriyor ki  en tecrübelisi de, en acemisi de hepimiz Allah’a emanet gidiyoruz. kim bilebilir ki biz normal yolumuzda giderken yandan birinin gelip vurmayacağını. tecrübe sadece kendini kurtarmak la ilgili belki. olaylara karşı ne yapacağını bilmek.bilmekten öte hemen karar vermek. onun dışında herkes aynı yolda öylece gidiyor. Allah’a emanet olalım en kolay yolu bu sanrım.

Kasım 25, 2008

sadece 2

Posted in Mer'i Haller 4:56 pm tarafından mer

bir isteme,söz ve nişan yıldönümüme de hoşgeldiniz :) en azından bunda 2 seneyi kutlayabiliyoruz. halbuki evleneli bile yıllar geçmiş gibi değil mi? sanki yıllardır bu evdeyim. sanırım bebeğim doğduğunda da hep anneymişim gibi gelecek. hala pek inanamasam da tabi..
bu pastamızdı.. hala tadı damağımda. ah ahmd gelirken bu pastadan almış olsa da kutlasak ne hoş olrdu değil mi? :) ahah.. nerdee.. :))
dsc_4715

2 yıl.. ne kadar da az gerçekten. 22 olduğunda ne halde olacağız çok merak ediyorum. uu.. 46 yaş.. düşünemiyorum.. Allah huzurla  o günlere gelmeyi nasip etsin inşlh.

Kasım 24, 2008

çok az kaldı doktorum nerde…

Posted in Mer'i Haller, Mer's Photo 3:44 pm tarafından mer

az kaldı falna ama ben gezmeye devam edebiliyorum. ne de olsa yürümek lazım değil mi? ama ömrümde hissetmediğim kadar kötü bi sırf ağrısı çekiyorum. umarım yakın zamanda hepsi geçecek. son günlerde herşeyden çıkardığım tek sonuç annelik zor zanaat.. :)
haftasonu gezdik az biraz. kalan ufak tefek alınması gereken şeyler için ordan buraya gidip geldik. natilusta haticeyi gördük sonra. daha doğrusu ben pek göremedim. ahmd söylemese ben torbada sakladığım eti cici bebelerime ulaşmak için çalışıyordum, tam elime aldım ki bak dedi. yiyemeden konuşmak zorunda kaldım hatice ile :) ama biliyomusunuz o et cici bebe süper bişiydi :)
sonra çıktık dışarı. yolar kalabalık kaçalım gezelim mezelim derken kendimizi sahilde bulduk. üsküdardan hareme doğru yol almaktaydık. bi baktık ki etraf pislik içinde. tabi baya bi rüzgar ve pislikler uçuyor allah allah derken. bi su gelmeye başladı. ama havadan da değil. amanın.. sonra büyüük bi dalga tepemizden aşmasın mı? karada dalga vurdu arabamıza. tuz içinde kaldık tabi. doğru yıkanmaya. sonra gemiler falan karaya vurmuş gbi salalnıp duruyorlardı. ertesi gün tabi meraklı bizler hemen gittik oraya. hava buz gibiydi. burnum dondu. ama fotoğraflar çektik süperdi. tabii süper olan bu sadece. ne kadar zarar vardır kimbilir. fotoğraflardan anlaşılacağı üzere kullanılmayacak derecede ki gemiler. Allah beterinden saklasın.

Kasım 21, 2008

kafam bi milyon baloncuk

Posted in Mer'i Haller 6:35 am tarafından mer

ne kadar da çabuk geçiyor zaman. yanda ki şu bebek zamanı şeysi 24 günü gösteriyor. yani ayın 14ünü. bayramdan sonrasını. ama yalan inanmayın. bayramdan önce 2sinden sonra falan burdayız biz kesin. yani 15 gün var ya da yok. e durum böyle olunca ben de bi heyecan bi heyecan. ne gidecek, ne yapılacak ,eksikler neler, kim kalacak, neler olacak ,ev temiz mi ,yıkanacak bişiler kalmasın ,ütüler aman sakın ,terlik almamışım , sonra daha bardaklarım yok ki onları süslicektim falan filaan… bunların dışında birde ameliyat olmanın korkusu var. tamam belki ameliyat deyip büyütmemem gerekiyor ama. daha önce hiç öyle yatmamış, bayıltılmamış falan biri olaraktan oldukça fazla korkuyorum. sağolsun kocacım da aman ne vaar diyip duruyor. ama bence çok şey var işte. bi yandan şu yukarda saydıklarımı düşünürken bi yandan korkuyorum bi yandan heyecanlıyım bi yandan bebeğimi görücem bi yandan napıcaz iyi bakabilecek miyim korkusu bi yandan bi yandan derken…  kafam bi milyon. bazı şeyleri ben düşünmesem kiiiimsenin ne düşüneceği vaar ne de önemsediği. çok mu önemsiyorum acaba diyip bi eti browni istemenin tam zamanı aslında ama.. önemsiyorsam önemsiorum canım. olan bana oluyor o ayrı…

******

Hobirikse bişiler yazmalıyım sanırım. 13 e 6 kaybediyorum. ve yaklaşmam mümkün değil :) ama olsun benimde hevesim var. hele de yeni bannerımızı görünce böyle yazasım falan bi geldi ki sorma. en kısa zamanda sizlerle :)

Kasım 17, 2008

aslan çalışan ahmd :p

Posted in Mer'i Haller 11:16 am tarafından mer

diyorum ki kendi kendime neden bu kadar reklamları izler oldum. yeni farkettim. kumandamız olmadığından ne çıkarsa izlemiş oluyor ve akılda kalmalarını sağlıyoruz işte ondan. durum böyle olunca reklamlar hakkında çok konuşr oldum. bide pack shot programında güzel reklamları izleyinec daha bi anlar oldum reklamın kötüsünden. yani şimdi ayıp olacak. ne de olsa ekmek paramızı veriyorlar ama söylemek zorundayım. atlı bi sürü reklam çıktı bu sıralar. ama en kötüsü valla türkiye finansınki. gerçi atlı olan reklamların çoğu gibi çekimler güzel. böyle karimatik bi çekim var yani. kaliteli. fakat o müzik çok kötü. yani müzik kötü derken uyarlama. kobilerden mustafa bey peh peh peh aslan müşterim falan. çok komik ya. daha hafif sözsüz bi müzik koysalardı çok daha iyi olrdu. gerçi ozamanda reklamı anlamlandırmak çok zor olurdu. bu atlılar kim, napıyolar falan diye. neyse beğenmedim işte. bide müziği indirmek için siteye link koymuşlar .peh.. (onu ahmd koymuştur belki de :))
halbuki istanbul 2010 falan diye bi reklam var. ona bayıldım. sonra bide aveanın “cık” reklamına.

Kasım 14, 2008

Kalbim nutellalı…

Posted in Mer' Dane 2:06 pm tarafından mer

Sabahnurda gördükten sonra canım fena kurabiye çekmişti. geçenlerde yağımı çıakrmıştım fakat sabah yapıcaktım. daha sonra arkdaşlarımın geleceğini öğrenince hemen işe koyuldum. yeni aldığım kalıplarımı da kullanmak istiyordum. favori mağazam tchibodan almıştım. adamlar kadınlar. fakat biraz fazla büyüklermiş. yani bi ölçüden 10 tane adam çıkarabilirdim sanırım. :) e ben de biraz kalp biraz yıldız sonra kelebek ve bi adam bi de kadın yaptım. ama güzel oldu tadı. ben sevdim. gidip gelip yiyorum. bide arasında nutella olunca değmeyin keyfime.
adam ve kadın kurabiyeler

Gelelim nutellalı kurabiyemizin tarifine.. :)
malzemelr;
250 gr margarin
1 su bardağı pudra şekeri
yarım su bardağı yoğurt
1 paket vanilya
4,5 su bardağı un
yapılışı ; tüm malzemelr karıştırılıp kulak memesi kıvamında bi hamur yapılır. sonra merdane yardımıyla açılıp kalıpla kesilir. isterseniz bardakla da olur. aralarına nutella sürülüp üstüste konup knarları çatalla çizilir. fırına verilir. pembeleşince çıkarılır. ve pudra şekeri serpilerek servis edilir. afiyetle yenilir.

afiyet olsuun… :)

Kasım 13, 2008

sonunda…

Posted in Mer'i Haller, Mer's Photo 3:40 pm tarafından mer

bebek şekeri

caanım arkadaşlarım bugün geldiler. ve sağolsunlar süper bi şekilde bebek şekerlerimi bitirdiler. tek başıma yapabileceğim birşey değilmiş. özellikle tül kesmek oldukça zahmetliydi. çok çok sağolsunlar.
insanın zor anında gelecek, dewstek olacak arkdaşları olması lazım. bugün de konuştuk zaten. samimi olmak çok acayip birşey. samimilik herkese göre farklı. bi arkadaşım daha var mesela. çok iyidir hoştur, ama ne kadar samimi olsak da caanım arkadaşlarım gibi olmuyor olamıyor. geçenlerde dışarda yemek yedikten sonra hadi kalkalım dedi. biraz duralım hem yoruldum hem de yemek yiyince daha kötü oluyorum oturmam lazım dedim. ım ii dedi suratı aılarak. 2 dk sonra e hadi gidelim ya ne bu böle falan filan… çok ayıptı. keyfime oturalım deseydim keşke de bu olay olsaydı. neyse.. işte caanım arkadaşlarımla aramızda hiiç böyle sorunlar olmaz. hep birbirimizin iyilğini isteriz, severiz sayarız çok şükür. Rabbim herkese nasip etsin. sanırım imam hatibin bana kazandırdığı en büyük şey dostlarım… neyse.. öle işte..

bi kurabiye yapabildim sonunda. ama bi daha ki yazıda olsun o. zira fotosu yok henuz. yarına inşlh…

Kasım 12, 2008

obuşu

Posted in Mer'i Haller, Mer's Baby 5:50 pm tarafından mer

gittim geldim kurabiye yapmadım yağım yokmuş meğer. sonra gittim tatlı kurabiye de yapmamışmış teyzem. keşke yapsaymışım. belki birazdan…
zil çaldı. kim o dedim been dedi klasik olarak. kimsiniz dedim. kadın ahmet? dedi. muhtemelen karşı komşumuza geldi. karşı komşumun oğlu ahmet kızı merve olduğundan karşıklık olabilir tabi. ama burda ki sorun bu değil. sorun bana ahmet demesi. yani hastalıktan sesim okadar kötü ki.. uf.. :( neyse ki öksürük ve hapşurmaktan kurtuldum.
tek kurtulamadığım şey ütü laneti. sanki ütü yapan kadın lahitini açmışım, rahatsız olmuş ve beni lanetlemiş. hiç ütüüün bitmeeesiiin diye. ve bitmiyo. tam bitti derken gene gene gene.. uf rüyama giricek.

cuma günü arkadaşlarım gelecek. şu sepetlerimi yapıcaz inşlh. onlarda bitsin az biraz daha işim kalmış olacak. çantamı hazırlamak gibi mesela. öncelikle tabii çanta almak. nasıl bi çanta almalıyım napmalıyım hiç bilmiyorum. hastane için değil hani hep yanımda olacak falan ya onun için. öyle klasik bebe çantaları olsun istemiyorum. capitolde bi yer var. kocaman çantalar var hemde ucuz. onlardan mı alsam diyorum. yoksa böle nikeadidas tarzı bişey mi? kafam çok karışık bu konuda. bilemiyorum…

galiba artık baya heyecanlıyım. doğum vb. şeyler değil de gerçekten bebeğimin olacak olması beni çok heyecanlandırıyor. korku da değil bu. sadece çok garip geliyor. meri anne olarak düşünemiyorum nedense. merin annesi vardır, mer çocuktur aslında. nasıl olacak da anne diyecek bi minik mere. uy.. çok garip… inşlh Rabbim hiçbir zaman pişman etmez, layıkıyla anne de oluruz baba da…

bugün durgunum

Posted in Mer'i Haller, Mer's Photo 8:41 am tarafından mer

oturuyorum şuan ama.. canım acayip kurabiye yemek istiyor. sanırım kalkıp sabahnrun kurabiyesinden yapıcam. dayanamıyorum. gerçi teyzem çağırdı günü varmış kesin orda da kurabiye vardır ama olsun. yaptıklarımı da götürürm zaten. durmasın evde.
dün sonunda bebeğimin kıyafetlerini yıkadım. ayırdım yıkanacaklar, renkli beyaz falan diye. ortalık mis gibi kokuyor, haci şakirin bebek için bi deterjanını kullandım. bilmiyorum gerekli mi illa bunlar. sonuçta çocuğun hertşeye alışması gerektiğini düşünenlerdenim ama. neyse paket bitene kadar müddet veriyorum kendisine. dünyanın mikroplarına alışsın diye. ama gerçekten durum bundan ibaret. sık hasta olan çocuklar fazla korunan çocuklar oluyor. aman terledi aman ceryan var bilmem ne. en sevmediğim replikler bunlar. umarım çok fazla duymam.
zaten en haz etmediğim şeyler sanırım bu işlerde konuşmak. bak şunu yap bunu yap. mesela şimdilerde tuzlu yeme :) ay tamam sağol bilmiordum. sonracıma yürüyüş yap. bunu söyleyenler istiyo ki çıkayım evden hop yüriyim taa libadiye caddesinin sonuna kadar falan. ama siz biliyor musunuz ben günde kaç alışveriş merkezinde kaç mağaza geziyorum. sanki yürüyen yol mu var. ay neyse… işte velhasıl hoşlanmıyorum sanırım ben işime karışılmasından. en azından bldiğim şeylerin söylenmesinden. annemde derdi bazen. çayın altına su koydun mu? yok koymadım anne yanıyor şuan :)) ayh.. güldüm.. iyi oldum…
dün jenga oynadık. bide aldığımız gün oynamıştık zaten. kalabalık olunca daha zevkli oluyor sanırım. 1 kere oynayıp sıkılıyor insan. bu sefer oldukça yükseklere çıktı. ahmd ilk defa ben kazandım diye naralar attı. ya işte napıyım bi kerecik sevinsin dedimdi :p ama güzeldi. keşke herşey böyle olsa.

jenga
ben bi kurabiye yapayım artık. belki kurabiye pişerken gelirim geri. ama bu sefer hobirikse.

Kasım 10, 2008

en sweet november

Posted in Mer'i Haller 11:16 am tarafından mer

kasım ayı bereketli ay bizim için. nişanımız(25 kasım) nikahımız (10 kasm). diyorum acaba süpriz yapar mı emremiz, 15 gün önce doğar mı? hayırlısı…
insan geri dönüp bakınca şu kocaman 1 seneye şaşırıp kalıyor. 1 sene diyince özellikle.. sanki yıllargeçti biz evleneli. nler nler yaşadık sanki. belki de gün gelip 30 senelik evli olduğumuzda ne kadar da çabuk geçti yıllar deyip sanki dün evlenmiştik diyeceğiz. inşlh Rabbim o güleride göstersiz bize. ama o kadr uzak gelior ki 30 senelik evli olmak. annem ve babam 43 senelik evliler. 50 olmaları benim gözümde ne büyk bi olay. Allah nice seneler versin inşlh sağlıkla.
Ama hakkaten düşününce evlilik çok acayip bişey. sevgililik,nişanlılık.. hepsi fasafisoymuş. ilişkiler o kadar farklılaşıyor ki. bi yandn evlilik harika derken nişanlıyken  ne güzel gezerdik de diyoruz. saatlerce yürüsek hiç yorulmazdık. hele hele saatlerce telefonda ne konuşuyorduk. onu hiiç hatırlamıyorum :) deli zamanlar olsa gerek işte. tabii yakınmıyorum. gene konuşuyoruz. dün farkettik en güzel arabada giderken sobet ediyoruz. diğer türlü tv açık olunca falan olmuyor, kopuluyor. ama arabada iyidir :) eve gelmeye yakın sıkılıp anca müzik açıyoruz bazen. e sevioruz herhalde sohbeti de herşeyi de…
geçensene bugün tam şu saatlerde hava çok güzeldi. fakat nikah saati o kadar yağmur yağmıştı ki. çoğu insan yetişemedi bile. sonra babam çok ıslanıp 1 ay süren bi gribe tutuldu. artık benim hasretimden miydi yoksa bilemiyorum :) işte.. yağmurla başladı. bereketli olduğunu düşünüyorum bu yüzden senemizin.

elimizde ki herşey için binlerce şükürler olsun. özellikle birbirimiz için.. doğruyu bulduğumuz için, doğrudan sapmadığımız için, Allah yolunda gitmeye çalıştığımız için, sağlıklı yaşamlarımız için, en tatlı bebeğimiz için, beraber çok mutlu olduğumuz için… beraber olduğumuz için işte… çok şükürler olsun… bozulmasın, nazarlardan saklansın…
nice nice belki 50 sene.. hayırlısyla…
seviyorum falan işte..

Posted in Mer'i Haller 10:50 am tarafından mer

daha geçen gün dedim. ne güzel ya ben hiç hasta olmuyorum. evleneli hiç hasta olmadım mesela falan filan diye bi güzel nazarladım kendimi. e bi seneyi atlatmadan gördük çok şükür. ıhlamurumla blog yazıyorum. öksürüyorum hapşuruyorum.
ve bunları bi bahane olarak gösterme çabasındayım. birazdan çünkü hatice gelecek. meeer dicek. neden hobirikse bişi yazmıosun diye bana kızacak. ama hakkten bak hastayım canım benim :) yoksa benimde planladım vardı. tamam bu arada çok geziyor olabilirim ama.. gezmekte zorudnayım valla. ben yapmasam kim yapacak bu işleri. alınacakları kim alacak falan filan… mazur gör beni haticeee.. :) (burdan yazdım ki acındırayım iyice kendimi)) :) inanmıorsan ara beni sesimi duy. çook kötü :(

bu haftasonu annemle uyku setini hallettik. amma velakin annem pek memnun değil. e erkek olunca bebek öle fırfırmış dantelmiş olmuyor oda bizlere basit geliyor sanırım. ben beğenim aldıklarımızı ama.. çekip koymak lazım tabi buraya. ama biraz önce tlf geldi. yeşim mutlu aradı. odası falan geldiyse evde de çekim yapalım dedi. e böyle olunca benim çekimim pek iyi olmayabilir. artık onları ekleriz inşlh.

Kasım 6, 2008

ağlarsa anam ağlar gerisi yalan..

Posted in Mer'i Haller 12:55 pm tarafından mer

bir insanın bu kadar mı ağlayası gelir herşeye. bugünlerde durmuyo gözlerimdeki yaşlar. ona buna ağlıyorum nedense. hele bu sabah… ağlıyorum bi yandan da neden ağlıyorum diye düşünüyorum. ama bi yandan da ah yavrum diye üzülüyorm.  annelikten gelen bişi midir nedir anlamadım.
bu sabah ekmeklerimi kızarttım güzelce kurdum soframı kahvaltı ediyordum. uzuun zamandır tv açmamıştım sabahları. bi bakayım dedim. çağla ile alişanın programı vardı. e zaten kumandamız olmadığından durmak zorunda kaldı. neyse.. şarkılar türküler ıvır zıvır.. sonra böbrek nakli bekleyen hastalar çıktı. bide bi çocuk. yani büyük gerçi. annesi onun için taksi şöforlüğü yapıyormuş e bide uyabilecekse annesi verecekmiş böbreğini. amanın.. duydum ya bunu. nasıl ağlıyorum anlatamam. bi yandan bu kadar da ağlamamam gerekiyor diye düşünüyorum ama gözyaşlarım yanaklarımdan süzülüyor. acil şifa versin Rabbim demek yeterli biliyorum ama. durduramadım işte. hele birde dün akşam haberlerde talim yapan askerleri gösterdiler. başbakanın yanında konuşuyorlar falan. elleri yara bere içinde, sırtlarında 30 kilo yük. anaları izliyomudur diye düşündüm. gözlerim doldu doldu.. zor tuttum ahmd dalga geçmsin diye :) Allah yardımcıları olsun ne diyim. benim oğlumda gidecek dimi? :(

Kasım 4, 2008

Posted in Mer's Movie 3:49 pm tarafından mer

Wanted filmini izledik geçen. aynı gün meldalarda izlemiş. haberimiz yok tabi birbirimizden.  melda da ben de çok beğendik. gerçi ikimzinde bazı sahnelerde gözlerimiz kapanmış ama o kadar ne iğrençlik vardı ne de vahşet. zaten fazlasıyla efektli bi filmdi. yani kanlar ya da kurşunların girişleri bile öyle çok gerçekçi değildi. biliyorsun yani öyle birşey olmayacağını. ama tavsiye ederim izleyin.. angelina oynuyor ama.. napalım izledik beğendik..

wanted_2008_02_1024x768

testere 5 çıkmış. halbuki ben daha 4ü izleyemedim. görüyorsunuz da o kadar uzun zamandır hamileyim ki 4 çıktı 5 çıktı. izleyemedim hala. artık 6 da çıkarsa yuh yani :) bebeğimi kucağıma aldıktan sonra ik izleyeceğim filmler bunlar olsun istiyorum. testere seviyorum ben. içimdeki canilği anca onu izleyerek dinginleştiriyorum belkide :p hani efekt falan bilmem ama hepside olabilirliği yüksek artı iğrençlikte son nokta olduklarından heyecan süper oluyor. heyecan da değil korku da değil aslında. sanırım manyaklık :) evet evet ben manyak filmleri seviyorum :p ama yok romantik komedi falan olsa da izlerim severek. hani hiç düşünmeden, öle izlenir ya. süper bişi :) ( bu arada afiş süper, nası bişi oldu çok merak ediyorum :p)
testere5ta8

 

Posted in Mer'i Haller 3:34 pm tarafından mer

hani insan sinirlenir, kafası karışıktır, sonracıma böyle bi garip duygular içerisindedir falan. işte.. o zamanlarda filmlerde nolur genelde. insan kişisi atlar arabasına ağlaya ağlaya ya da öle bağıra bağıra, bazısı şarkı söyleye söyleye basar gaza. basmasa da öle gider işte gönlünce.. işte.. benim de çok canım çekiyor. öle şarkı markı işim olmaz, sadece kafa dağıtmak sanırım amacım. bişi düşünmemek… çok düşünmek insanda sorunlar çıkartıyor biliyormusunuz? fazla düşünmeyip oluruna bırakmak lazım. ay öleydi böleydi nolacaktı falndı filandı. insan gene kendine yapıyor. üzülmek? üzülmek gene kendine. kimsenin umrunda değil biliyorsunuz değil mi? işte.. çıkıversem de şöyle ne biliym en azından bi gebzeye kadar gitsem… sonra da dönmem lazım anca keser…

bugün akraba günümüz vard ablmda. gene mer cheesecake siparişi aldım. bu sefer tek labneli yaptım gene herkes bayıldı ayıptır sölemesi :) dışardan alma sandılar falan. yani diyeceğim şu ki tavsiye ederim. yapın yiyin :)

sonra.. bugünlerim çok dolu. komşum çok geziyosun diyor. aslında gezdiğim yok. ablama gidiyorum genelde. e tabi artık almam gereken bişiler var, çok az kaldı. kocaman 8 aylık olduk. uf dile kolay 8 ay. yıllardır hamileyim. ne kadar da uzun sürüyor yahu.. çok sıkıldım… uf..