Nisan 29, 2009

yaz geldi gelecek

Posted in Mer'i Haller 8:49 am tarafından mer

Bugünler ameliyatlarla geçiyor. hayırlara çıkarsın Allah. babamın bypassından sonra annem anjiyo oldu ve stend takıldı damarına. çok şükür ikiside şimdi çok iyi. ama insan çok korkuyor. bugünlerde hep yanlarında olmak istiyorum. faakt mümkün de olamıyor çok sık. bebekli olunca insanlara daha çok iş çıkartabiliyorum çünkü :) bi faydam hiç olmuyor hatta zararım olmasından korkuyorum. anneme ağır kaldırmak yasakmış. e bizim bebekte ağırcana biraz. napalım artık. elimizden geldiince gidicez. Allahtan ablam yanlarında bugünlerde. çok şükür.

diete başladım. hatta başladık. ablalarımla beraber. hepimiz kendimize göre az az kilo sahibi insanlar olduğumuzdan dedik ki hadi. birbirimize destek olursak daha iyi olur. hem de beraber olunca aynı şeyleri yeriz motive oluruz falan. 3. günümüzdeyiz. herkesin iyi gidiyor. 1hafta olduktan sonra tartılıcam dedim dedim dayanamadım tartıldım bugün. 2200 vermişim. çok sevindim ve motive oldum tekrar. inşlh bu sefer bozmak yok.  grisinilerimi seviyorum ben. amacım olamayan eteklerimi oldukmak ve sonrasında gene daha da zayıflayarak tekrar oldurmamak. bakalım.. bekliyorum o günleri dörtgözle. :)

yazlık sezonunu da azcık açmış bulunmaktayız. geçen haftalrda gidşimizde serptiğimiz roka tohumları çıkmışlar. soğanlar ise yeşil vermiş. çok sevindik. kşke emre büyüse de anlasa. çocukların böyle şeyleri görmesi çok güzel olur. doğa koleji mantığını yazlıkta verebilirz çocuğumuza sanırım. bide tavşan alalım diyoruz zaten. bi kafesimsi birşey yapıcaz. minik yumuşacık tavşanımızla oynıcaz. çok güzel olacak. tabi o aramızda dugusal  bağ olan tavşanı ahmd yemek istiyor kış gelince ama.. yok ya yapamam :( yazık.. altkomşum rusyadayken tavşan yerlermiş. sonra kürküyle de patik yaparlarmış. ıy yazık ya.. kuzu kesmek gibi birşey bu da. tamam kuzu eti falan güzeldir diyoruz ama. gözümün önüne gelince minik tatlı kuzular üzülüyorum. ay vejeteryan mıyım neyim..
ve bu gidişimizde çiçek tohumları serptik dört bir yana. inşlh bu yaz çok güzel olacak bahçemiz. bekleriz mangala.. :)

eveet yaz geldi gelecek. hazırlıklar sürüyor. zayıflanıyor ,çiçekler ekiliyor. bu yaz emre ile çok güzel olacak herşey inşlh.
bak yazınca aklıma geldi. eti formuş falan tüm diet şeyleri tam hızla reklam yapıyorlar. halbuki kışın neden zayıflamaya çalışmıyor insanlar ki. çünküü yazın daha ince kıyafetler falan. neyse..

fikri mühimden aradılar geçen gün. milupanın bir yemeği olacakmış çağırdılar beni. ama taa akmerkezdeymiş. gelemem dedim. keşke gitseydim. merak ettim..

Nisan 22, 2009

inci dişli ol inşlh

Posted in Mer'i Haller 6:05 am tarafından mer

uyarı : bu yazı anne blogu tadındadır.

Dün ilk defa çevrede yürüyüşe çıktık Emre ile. hava güzel malum. Arabaya indik önce. bebek arabasını çıkarttık. sonra alt komşu görünce o da geldi. markete gittik, yürüdük gezdik. tabi sadece ben farkındaydım bunun. yavrucum uyudu hemen :) ama güzeldi. hergün gezsek dedim hergün böyle uyusa. zira gündüzleri yarım saatlik uykuları var sadece. hemen uyanıyor nedense. neyse..
geldik eve uyudu uyudu. sonra uyanınca tabi açıkmış. doyurmak için kucağıma aldığımda birde ne göreyim. minicik bir inci tanesi bana bakıyor. o kadar çok şaşırdım ki. daha dişlerinin çıkmasına var diye düşünüyordum. daha yavrucuğa yemek namına bişeyde vermiyorum. ama büyük adam oldu benim oğlum :)
tabi bu benim çok duygulanmama sebep oldu nedense. büyüyor ya minicik emre. çok özel duygular bunlar. maşallah..
artık kucakta oturtuyorum ama henuz minik poposunu kaldırıpta dönebilmiş değil. ama çok şükür ilerden gidiyor. eline oyuncak verebiliyorum artık mesela. bu bile mutlu ediyor beni.
tabi hemen annemleri aradım.çok çok sevndiler. onlara buldurtmak lazımdı ama dyanamadım söyledim.genede hediye koparırız biz ananeden nasıl olsa :)) gerçi daha yeni bi sürü şey almış, ve bilmiş gibi diş kaşıyıcı. canım oğlumun dişleri kaşııyormuş haberimiz yokmuş :)

Sonra son zamanlarda kafamı meşgul eden birşey var ki. tatil. haziranda gidicez. ve ne gidecek,ne alınacak aklımda düşünüp duruyorum. aman şunu almadan gitme diyeceğinz birşey varsa buyrun :) Emreyi denize atıcam yüzsün yahu artık. koca dişli adam oldu :)

birde kafamı meşgul eden üzüldüğüm bir olay daha oldu ki geçen hafta. :( 200ytlmi kaybetim önce. ara ara yok yok. sanırım bozuk para çıkarırken düşürdüm. sonra zaman geçti 2-3 gün. bileziğimi düşürdüm. bulanların.. :p kuyumcuya sordum 600müş. içime oturdu ama gitti. nasipten çıkınca işte.. zarar 800. ama oğlumun dişi dünyalara bedel :)

bide şu msj örneğini yazalım..
dün rüyamda seni gördüm. sırat köprüsünden geçiyorduk. ben geçtim. sen ise düştün. dedim ki onun günahı yoktu. bi ses geldi günahı yoktu ama kilosu çoktu.. :)
kilolu arkdaşlara göndermek için süper bi msj :) tabi ahmd hayr olsun bitanem diye geri msj attı. çok güldüm:) eslemde gerçek sandı :) yalancıda olabilrim yahu bu kadar inanmayın bana :p

Nisan 21, 2009

bu ne ya, bu ne ya

Posted in Mer'i Haller 6:35 am tarafından mer

“Çocuğum hiçbir şey yemiyor.En güzel reklamlarda bile altı üstü 1 kaşık yedirebiliyorum”

demiş biri.. şaşırdım kaldım. biz tvye bakmasın diye uğraşırken.. cıks.. çok yanlış..
baya uzun zamandır bişi yazmıyorum sanırım. bilmiyorum neden. bişi olmadı herhalde haber verecek :) ya da havalar güzel ev de yokum :)
laleler maleler derken gezmek iyice güzelleşti. hem battaniyelerle emreyi korumaya gerek yok. çocuğumunda gönlü açılsın. hatta biraz yanacıkları kızarıp yandı bile oğlum güneşten. tatilde napıcaz bakalım.
geçen cts gittik emirgana. herşey çok güzeldi. sadece bebek bakım odası olmayışı beni biraz zorladı. koskoca yer. ufacık bi oda bile olsa yapabilirler. hadi herkes mail atsın :) başkanımbaşkanım :)

Nisan 12, 2009

:)

Posted in Mer'i Haller 1:00 pm tarafından mer

http://2009.blogodulleri.com/blog/hobiriks  buyrun lütfen :)

Nisan 9, 2009

karmaşık

Posted in Mer'i Haller 9:11 pm tarafından mer

kafam pek dağınık. ev ? yok yok bu sefer idare eder.. ama keşke ev dağınık kafam toplu olsa…

birilerini dinlerken son 2 gündür aslında dinlemediğimi farkediyorum. kafam resmen başka yerde. ya da aklım bi karış havada. biraz önce alt komşum aradı mesela. hı hı deyip durdum. o da pek konuşkan zaten. bide üstüne rus olunca bazen birşey anlamak gerçekten zor oluyor. hele de dağınıkken pek kafa yoramadım. anlattıı anlatıı… sonra kapattı…
çok fazla görüşünce ben de onun gibi konuşmaya başlıyorum sanki. ahmeyyt diyicem gibi geliyo. (oğlunun adı ahmeyyt :))
zaten şöyle bi durum var apartmanda. biz ahmet-merve.. alt komşumun oğlu ahmet üsttekinin eşi ahmet. karşı komşumunsa oğlu ahmet kızı merve. :) bu kadarı zor olur :)
bide daha hiç tanışmadığım ömrümde konuşmadığım birileri bana burnu havada,gururlu demiş. hah… (blogda dedikodu yaparak son noktayı da koydum.. :))

blog ödülleri vaar biliyor musunuzz… unutmayın.. hobirikse oy verin  aday olduk çünküü. şaşırdım aslında aday bile olduğumuza ama.. olsundu.. belkide kazanırız :))
ben oylama başlayınca haber edicem gene:) aman…

Nisan 7, 2009

Posted in Mer'i Haller 2:37 pm tarafından mer

bitek akşam tv seyrettiğimi farkettim. gündüz gezme, ev işleri ve netten zaman kalıp pek izleyemiyorum. dün kanallr arasında dolaşırken kral tvyi farkettim. top 20 vardı. bakayım dedim ne klipler varmış falan filan.. hoş şeylerde gördüm fakat ismailyk klibiyle gene hüsrana uğradım. neyse.. bitişinde.. bu arada 1.yi hatırlamıyorm ama 2. serdart ortaçtı. yine yeniden aynı besteler sözler falan filan… neyse.. bitti ki vj bülent çıktı. hani şu ince kaşlı olan. :) kimbilir kaç yaşında olmuştur. kralın demirbaşı resmen adam. pekte demir değil ama neyse.. :p 60 yaşında ince kaşlarıyla hala orda olacak mı acaba :))

bu arada emre 4 aylık. iyi ki doğduuk biizz :))

Nisan 3, 2009

Posted in Mer'i Haller 10:46 am tarafından mer

003bunu istiyorum…

oturunca yorgunluğum çıktı :)
bu hafta pek gezintili oldu benim için. yeğenimin doğumgünü vardı ilk. pzt ordaydım. sakin bir doğumgünüydü. öncesi pek değildi tabi. çünkü pastalarını ben yaptım. telaş oldu biraz. ama olsun. herşey güzldi. 1 yaşna girdi elif feyzacık.
salı günü teyzemdeydik. gene ye ye.. nereye kadar bilmiyorum.. puf.. :(
çarşamba ise elf ile istanbuluun taaa öbür ucuna bi indirim mağazasına gittik.duyanda bedava sanacak gerçi :)  neyse sorun bu değildi tabi. o anda anlamadım ama eve gelince baya bi sırtımın ağrıdığını hissettim. emre hep kucağımdaydı çünkü.  hafif gibi düşünmüştüm ama. yok.. değilmiş.. baya etkiledi beni.
dün ve bugün ise evdeyim şükür. evde zaman zaten yemek yapmak ve temzilkle geçiyor. he bide blogla bazen. ama sıkıldım biliyomusun blog. senden bile vazgeçesim var…

şu kredi kartı reklamı o kadar etkiledi ki beni ilk izlediğimde. işte ben dedim. tamam belki işe gitmiyorum ama. benim de dünyaya bıraktığım iz ne kadar ki.. tamam biraz fazla gezdiğim için çizgim geniş olabilir. ama gezipte zambiyaya gitmiyorum ya.. neyse.. reklam hayatın monotonluğunu çok güzel anlatmış. izler izlemez fotoğraf makinası alıp taaa uzaaaklara gitmek istedim. sonra bebeğimi düşündüm. onu da koydum heybeme. ahmde kart atmayı düşündüm sanırım. yani şurdayız gel bizi al diye :) zira özlerim.. :)

bu arada çanta nasl?? bu ara gittigidiyorda çok gezer oldum. bunu gördüm bayıldım.. ama o kadar para bayılamam tabi :)
çanta diyince… dün aşk-ı memnuda belül’ün evden çıkarken elinde olan çanta da pek güzeldi. bugünlerde büyükçe çantalara ihtiyacım oluor da araştırmadayım.. sanırım lacostedan aldığımı da geri vericem. o paraya daha daha güzelini bulurdum. dimi elf?? :))