Haziran 23, 2009

bitti

Posted in Mer'i Haller, Mer's Photo 1:23 pm tarafından mer

tatil tamamen bitti. yani ahmd işe başladı. aslında yazlıktayız nbu da bi nevi tatil sayılrı ama bi de gelin bana sorun. aşağıya yukarıya aman ne zormuş bebekle kat çıkmak. bide emre şişko olunca.. baya yoruldum bugün. anca kıyafetleri yerleştirdim ve çamaşırlar yıkanmaya başladı. emrecik uyurken nete bakayım dedim biraz. bu arada orta katta yatıyo ben üstteyim. umarım uyanınca duyarım. aman da ne gerksiz şeyler bunlar para tuzağı dediğim telsizden alsam mı napsam bilmiyorum.. :)

tatilin en güzel zamanları yollardı gene. ayvalık çok güzeldi. ordan bi ev almak bi odasını pansiyon yapmak hayalim :p pansiyon olmasa da emeklilik yeri tam. şeytan sofrası denen bi yere çıktık ki manzara muhteşemdi. ama gerçekten muhteşem. yolunuz düşerse mutlaka uğrayın. tarif sorduğumuz herkes akşam üstü gün batımında gitmemizi tavsiye etti ama bizim zamanımız yoktu. çok merak ediyorum gerçekten. hemen foto ekleyelim ordan.. :) ama hala tadı damağımda süperdi…

diğer yön;

sonracıma tabii ayvalıkta ayvalık tostu yedik. fena değildi. sanki taksimdekini daha çok sevmiştim.
orda 2 kadın vardı. emreye baktılar falan. amanda ne tatlı falan. sevelim mi dediler. ıı sevin falan dedim isteksiz. ama kucağımıza alırız dediler. ama oturdukları yerden. madem öle gelin. ben mi getiricem. neyse yemek yicek dedim. ne yicek dediler. bisküvi dedim. cık cık cık sabah sabah dediler ketum ketum. hıh… sizene canım..

Antalya’dan muğlaya giderken süper koylar vardı. durup yüzmek istedik ama mümkün değildi pek. park,emre vb. ama gidip görülesi yerlermiş.
herzamanki gibi gene asosa gittik yüzmeye. kadırga koyuna. sessiz sakin bi yer. hem de denizi geyet temiz. hem temiz hem de dibi görmek mümkün. gene emreyi yakına koyup eğlendik. Emrede dalgalar geldikçe beyaz beyaz güldü durdu. bi dalgalara bide ağaçlara hsta oğlum. doğa sever oğlum..

Asos güzel yer.. bizlere göre bi otel açma fikri doğdu içime. çoook param olsa dedim. butik bi otel açıcan bizlere uygun. ne kadar ii olur. sonra dedim çoook param yok. çoook parası olan birine söylesem :) aman.. dedim sonra hayal..

sonra köye gittik. ordan hoş beş.. kara biga denilen bi yere gittik. bunlar büyük iskenderden kalan bi kale kalıntılarıymış. kara biga güzel bi yerdi. manzarası bol.

yanlız adam koydum bu fotoğrafın adını :p

bu kadar uçsuz bucaksız denizden sonra İstanbula geldiğimde minicik geldi deniz. sanki bi kulaç atsam karşıdayım :)