Temmuz 30, 2009

sıra sıra emre

Posted in Ondan bundan 10:52 am tarafından mer

7 ay 3 hafta 3 günlük. daha geçenlerde ne zaman dönecek dediğim bebeğim artık kendi kendine kalkıyor ve sıralıyor koltukları. şimdi ne zaman yüricek diyoruz yakında dur koşma oğlum diyebiliriz :)
Emre tam oyun zamanında şuan. her an oyun istiyor ce e ce eler, kuş sesleri,şaşırma ifadeleri falan filan. herbişeye glüyo maşallah. o güldükçe de benim içim gülüyo. tabi bazen sıkılıyorum oyun oynamaktan ama. napalım ya yavru o.. :)
misafirlikler sürüyor bu arada. ben gidiyorum bana geliyorlar. hareketli geçmesi en güzeli zamanın. ama daha çok daha çok hareket lazım. gidip ipi bulucam ip atlamak istiyorum :p yanıp tutuşuyorum ip atlamak için o derece. :)

geçen gittiğimiz bi yerde her 5 kişiden 2sinde iphone vardı.  çok canım çekti bilemezsin blog. ahmde dedim eve gelirken iphone bitmiş alıver diye. bakkalda da bitmiş alamadı :( belki başka  bahara..

———————————————————————

benim çocukluğu hatta nerdeyse bebekliği yok yok en fazlaa 10 yaşımı bilen biri ile aynı anda çocuk sahibi olmak çok garip oluyor blog. bi kere sana o çocuk diye bakarken sen ona nerdeyse teyze gözüyle bakarken birden yaşıt gibi oluyosun. e bu durumda yanan ben olyorum ki.. aslında ben gencim :)

genç menç diyoruz da 26 olmuşum. inanamıyorum ki…

1 Yorum »

  1. mel said,

    26 mıı? inanmıyorum! 30a ne kaldı??

    daha yeni 16ydık.. 10 sene mi geçti yani? :S

    daha dur ama 25sin.


Bir Cevap Yazın

