Eylül 16, 2009

evim evim güzel ama dağınık evim

Posted in Mer'i Haller 8:39 am tarafından mer

Ramazan bitti. Üzülüyorum çünkü hiçbiyeri gezemedim. sultanahmetmiş, fatihmiş… gerçi gidenler pek iç açıcı olmadığını söylediler ama.. insan ramazanı bazen öyle ortamlarda alabiliyor. camiilerde yani. hırka-i şerif mesela. çok yakın oturuyorduk. akın akın insanlar giderdi oraya. bense zaman bulup gidemezdim. şimdi bakıyorum da aslında ozaman ne kadar çok zamanım varmış. bekar arkadaşlar siz siz olun herşeyi yapın. sonra evlenince ne kadar yapsanız da aynı derecede olmaz. hele de bide emregelince hayatınıza. ama ama ama… tabii ki Emreyi de hiçbirşeye değişemem. bazen bakıyorum da hayatımın en önceliğinde hep o var. evi götürsede pislik, ben bitap düşmüş olsam da, yemek yapılmamış olsa da hep o öncelikte. yemeği, oynaması, ağlamaması, üzülmemesi. hepsi önce yapılması gereken işler arasında. bazen bakıyorum da aslında abartmamak  mı lazım. hayatına devam edebilmeli mi insan bebeği olsa da. bilmiyorum ki… bi insan yetiştirmek büyük sorumluluk. bu yüzden bana elimden gelenin en iyisi yapmak düşüyor onun için. hayırlısı.. inşlh iyi insan olmayı öğretebildiğim bir yetişkin olur…

gebze sezonunu geçen hafta 2 gün misafir alarak bitirdim. ama çok şükür pek kolay geçti hazırlanması. ama taşınması… vuu :( o kadar zor toplanıp zor sığışıp ve zor geldik ki eve. ama en zoru tabii ki yerleşmsi. hala evde öbek öbek torba yığınları var beni bekleyen. özellikle emrenin eşyaları beni dört gözle bekliyor. hadi bizi yerleştir nolur diye bakıyorlar. evet sanırım gitmeliyim. bir başka bahara görüşmek üzere. içerden oyuncak sesleri geliyor. emre uyanmış olmalı :) ya uyanmadıysa… kim oynuyor… imdat…

Reklamlar

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: