Eylül 25, 2009

Posted in Mer'i Haller 2:37 pm tarafından mer

sinirlendim. hobirkse brisi garip garip yorumlar yazmış. dönem dönem çıkar böyle çılgınlar. ama bu baya bi abartmış. 6 yorum. yok sen bu kitabı okumadın bile bence. yok efenim bu kurabiye hiç güzel değil. muhtemelen hiç kurabiye görmemiş bi insansın. amanda yok efenim hep çalıntı. çılgın ya…
yoksa mel sen mi yaptın yorumları :) geçen meldaya bi yorum yaptım. çok güldüm yazarken. tabi dedim onaylama benim o diye :) piano kek koymuş ya. dedim ki neden bunun adı piano. sizce bu bizim kültürümüzde var mı? insanları özendirmeye ne gerek var. alan var alamayan falan filan.. :)

ne kadar uzun zaman oldu ben blog yazmadım. uf bu da her blogcunun zaman zaman tekrar ettiği bi laftır. baya bi zaman geçmiştir ve bunu illa ki belirtirler. e bende belirtiyorum. belki bilmem kaçıncı kez :)
bu zaman zarfındaa yazlıktan eve döndüm. toparlandım ütü yaptım yemek yaptım ramazan bitti bayram bitti. ramazan güzeldi. bayram daha güzel. dolaştık durduk. emre daha da büyüdü. daha çok şey öğrendi. ben farketmemiştim annem farketti üstüne idince ortaya çıktı. emreye yemek güzelmi diyoruz başını sallıyo :) sonra güle güle diyince elini sallıyor :) birde tek elini tutunca beraber yürüyor. sanırım yaşına yürücek. çok mutluyum. onun geliştiğini görmek o kadar değerli anlar ki. farklı bi mimiği, bi hareketi, bi sesi. herşey mükemmel. bide en sevdiğim böyle kucağıma oturup yumulması bana doğru. yatması kucağıma kendi isteğiyle. bayılıyorum. o anda sımsıkı sarıp içime sokasım geliyor. bazende ısırasım. gerçi ısırıyoruz ama o akdr alışkın ki artık sıkılmaya falan hiç tınlamıyor. babası geçen cıs cıs diye diye birşeyden vazgeçirememiş. öyle bi cimcik yapayım demiş. ama yok tınn.. farketmiyor bile. canım ya..

sonra hayatımdaki bi değişiklikte diyetisyene gitmek. uf ama bayram çok kötü geçti. tabi düzen olmayınca batıı balık yan gitti. bide spor. spora daha 1 kre gittim. inşlh faydalı olur bakalım. d,yetisyene göre çok çok daha fazla gitmeliyim spora ya. of ya.

Reklamlar

3 Yorum »

  1. mel said,

    ben değildim inan.. ama iyi oldu aklıma getirdiğin :)

  2. mandalina said,

    ya ne zaman büyüdü de adım atmaya başladı emre. daha dün doğmadı mı bu bebe?:)
    hay Maşallah!

  3. hatice said,

    diyetisyene gittin de kaç kilo verdin onu yazmamışsın ?
    evet çılgın insanın yorumunu yayınladık başı göğe erdi mi acep!?
    melda yeni yapmış bi yorum gördün mü ? yayınlayalım bence herkes bilsin ne yazdığını :p

    iboşum büyüdü demek çok tatlı bir çocuk maşaAllah bize geldiğinizde çenesini vurmuştu ya hiç aklımızdan çıkmıyor annemle ” nazar değmiştir ” deyip duruyor . Rabbim korusun ..
    ben de gidip bloguma “uzun zamandır yazmıyorum ” yazcam başka bişi gelmiyor aklıma : ))

    çok uzattım hadi gittim . özledim görüşelim ; )


Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: