Kasım 24, 2009

hadi bismillah…

Posted in Mer'i Haller 6:32 pm tarafından mer

akşamları otururken boşboş.. babam derdi ki kendi kendine.. kimseden fayda yok hikmet. hadi kalk namazını kıl… inşlh faydaları görmüştür babacığım…
blog yaz yaz nereye kadar değil mi? hiç ama hçbir faydası yok.. gerçi belki insanın ihtiyacı var konuşmaya. ondan böyle yazmaya başladık ama.. neyse.. hç fayda görmedik demeyelim. hep ama hep iyi insanlarla tanışmamı sağladı çok şükür. ınternetten tanışmaya ne kadar günümüzde puf kaka olarak bakılsa da.. çok şükür.. haticesinden tut,ooo.. kocama kadar. hepsinden memnunum :)
he birde geçenlerde portakal agaci hatice ile tanıştık. en son gördüğünüz salı sofrasında tam salatanın karşısında oturuyorduk melda ile karşılıklı. öle işte… artık son noktayı da koyduk. aman daha kimle tanışalım dimi ama :p hobiriks ortağı ve yemekzevki teyzesi olarak gittim. çok memnun kaldım.. :) tavsiye ederm :)

bugünlerde yaptığım şey emrenin peşinde koşmak. çok hızlandı. evet evet yürüyor artık. pıtpıtpıt.. açık bulursa hemen banyoya ve salona.. kristal emziğim kırıldı bile :(
dğum günümüzde yaklaştı. çok büyük şeyler düşünmüyorum ama. ufaktan bi organizasyon yaparız inşlh.

yazamaz olmuşum blog. ama inan hep aklımdasın. gelicem gene.. bayramınız mübarek olsun..

4 Yorum »

  1. hatice said,

    Annemin de meşhur lafıdır o ” kimseden fayda yok , kalk sevgi namazını kıl ” :)
    Haticesinden tut dimi ne değişikti ilk buluştuğumuz gün eyüpte buluşmuştuk :) ben de çok memnunum senden meldadan mpden .. en iyi arkadaşlarım oldunuz gerçekten :) ( dur gözyaşlarımı sileyim :p)
    iboşumu da hep özlüyorum ben , gelin bize de portakal gibi sofra kurarım valla bak :)

  2. mel said,

    ah dedemin lafı. ben de kendime söylüyorum hep. nur içinde yatsın.

    düşünüce bana da öyle garip geliyor ki, resmen internetten tanıştık. ama bir çok arkadaşlarımızdan daha yakınlar.. ne güzel, iyi ki tanışmışız. bir de şu güzelim arkadaşlara nickleriyle değil de gerçek isimleriyle seslenmeye alışabilirsem süper olacak. mesela mandalina ile sokakta karşılaştığımızı düşünsene. arkasından seslenerek koşuyorum; mandalinaaaa! mandalinaaa! vallahi millet deli sanar. :)

  3. mandalin said,

    mel, keşke rastlaşsak da sen bana sokağın ortasında “mandalinaaa” diye seslensen.. arkadaş sesine hasretim burda ya bildiğiniz gibi değil..
    yeni arkadaşlar edinmeye de uğraşmıyorum. ne olcak benim halim..

  4. TM said,

    Sanirim cogu kisinin ortak lafi, annemin de benim de :))))

    Insallah goruruz faydasini….


Bir Cevap Yazın

