Aralık 31, 2009

Twitter insanları

Posted in Mer'i Haller 10:26 am tarafından mer

twitter blogu öldürdü mü? bence biraz. blog yazanlar neden yazıyor ki tabii ki aklına gelen ilginç şeyleri söylemek yada kendini anlatmak. e şimdi 140harfe sığdırmak zorunda kalınsada twitter hoş bir oluşum. herkes yazıyor ki magazinde bile yerivar artık.. ama şöyle bakınca çok farklı insan tiplemleri var. yani daha doğrusu herkesin amacı farklı..
bazısı gün içinde olan olayları yazıyor ki.şunu yapıyorum bunu yapıorum vb. paylaşmak istiyor bi sorun yok.gülben ergen bunlardan biri mesela. kankam oldu sanki. ne yapsa biliyorum :)    sonra bazısı var sırf folloverlara yönelik. onlara soru sormalar,yarışma düzenlmeler.. nil karaibrahimgil misal.. :) bi yeni yıl dileği istemiş seçtiği brini de besteleyip koymuş sitesine. neyse.. sonracıma bazısı da ki en gıcık. cool davranmaya çalışan,arada ingilizce kelimelerle süslemeler yapan,etliye sütlüye hiç karışmayan cool ya.. :) ay neyse.. bazısıda ne yaptığı işi ne de başka birşey. özlüsözümsü ilk okuduğunda bişey anlaşılamayacak derecede karmaşık cümleler yazan ama o şekilde bir yerden coolluk yarışında olanlar.. sonra tuna kiremitçi misal roman yazıor. güzel fikir..

ben mi? aklıma geleni yazıyorum. coolluk bana göre değil. ben halk insanıyım, türküm doğruyum :)

Aralık 22, 2009

bişivar…

Posted in Mer'i Haller 8:48 pm tarafından mer

üzerimde bişi var. kilomu desem sıkıntı mı… ay atamıyorum bi türlü. yazamıyorum bi türlü.

sorumluluklarımı yerine bile getiremiyorum zaman zaman. ama biyandanda başka başka işlere koyulmaya çalışıyorum. bi işi bitirmeden diğerine gçiyorum. şıpsevdilik oynuyorum işte gene. neyse.. bide yapmam gerekenlri yapıp erkesi susturabilsem.. süperolacak. ama yetişemiorum. bazen yetişsemde nefs işte. keyfime bakıveriyorum bazende. uf aman.. ne sıkıntılıyım. Allahtan kızlarla mailleşiyoruz da eğleniyorum..
Emre ile vakit çok hızlı geçiyor. uyut yedir yemek hazırla bu arada dağıttıklarını topla. çok yorgunum genel olarak. kafamda yorgun ama.ve dinlenemiyor. bu gidişle ömür boyu böyle olacak..
doğumünü geçti Emre’nin. güzeldi. ailecek beraberdik işte. yedik içtik güzeldi. hediyelere boğulduk. ne güzel ya çocuk olmak vardı. 30 aşımda büyk bi parti vericem anacım. cümle alemi çağırıcam hediye isticem. tamam mı? haberniz olsun.. gelmek isteyeni beklerim :)

bide bu blog artık çok ayyuka çıktı. bişi yazamıyorum gönlümce. açıcam şifreli bi blog. döktürücem valla sonunda aa… okumayın çok canım…

sonra twitter var ya. yoksa siz hala üye değilmisiniz.. aa.. neyse.. gülben ergenle kankayım sanki. böle ara ara yazıyor bişiler. sanki arkadaşım gibi oldu. yok ikeaya gidiyor biliyoum sonra yok bişi alıyor yok kitap okuyor falan. bu afta diete girdi mesela. keşke yediklerini de yazsa.. bende başlasam onunla. hakkten ya acil diete girmem laazım. tam giriyodum çıktım. en iyisi şu bi kitap varmış onu alayım da okuyım. motive olmaya ihtiyacım var.

ve hevesimi kıranlar. tam bi işe başlıcam. anda ne gerek varmış da falanda filanda.. bi git ya..

ne kötü yazıyorum. ve konuşuyorum. Emreciğe nasıl örneğim ben. uf…