Aralık 22, 2009

bişivar…

Posted in Mer'i Haller 8:48 pm tarafından mer

üzerimde bişi var. kilomu desem sıkıntı mı… ay atamıyorum bi türlü. yazamıyorum bi türlü.

sorumluluklarımı yerine bile getiremiyorum zaman zaman. ama biyandanda başka başka işlere koyulmaya çalışıyorum. bi işi bitirmeden diğerine gçiyorum. şıpsevdilik oynuyorum işte gene. neyse.. bide yapmam gerekenlri yapıp erkesi susturabilsem.. süperolacak. ama yetişemiorum. bazen yetişsemde nefs işte. keyfime bakıveriyorum bazende. uf aman.. ne sıkıntılıyım. Allahtan kızlarla mailleşiyoruz da eğleniyorum..
Emre ile vakit çok hızlı geçiyor. uyut yedir yemek hazırla bu arada dağıttıklarını topla. çok yorgunum genel olarak. kafamda yorgun ama.ve dinlenemiyor. bu gidişle ömür boyu böyle olacak..
doğumünü geçti Emre’nin. güzeldi. ailecek beraberdik işte. yedik içtik güzeldi. hediyelere boğulduk. ne güzel ya çocuk olmak vardı. 30 aşımda büyk bi parti vericem anacım. cümle alemi çağırıcam hediye isticem. tamam mı? haberniz olsun.. gelmek isteyeni beklerim :)

bide bu blog artık çok ayyuka çıktı. bişi yazamıyorum gönlümce. açıcam şifreli bi blog. döktürücem valla sonunda aa… okumayın çok canım…

sonra twitter var ya. yoksa siz hala üye değilmisiniz.. aa.. neyse.. gülben ergenle kankayım sanki. böle ara ara yazıyor bişiler. sanki arkadaşım gibi oldu. yok ikeaya gidiyor biliyoum sonra yok bişi alıyor yok kitap okuyor falan. bu afta diete girdi mesela. keşke yediklerini de yazsa.. bende başlasam onunla. hakkten ya acil diete girmem laazım. tam giriyodum çıktım. en iyisi şu bi kitap varmış onu alayım da okuyım. motive olmaya ihtiyacım var.

ve hevesimi kıranlar. tam bi işe başlıcam. anda ne gerek varmış da falanda filanda.. bi git ya..

ne kötü yazıyorum. ve konuşuyorum. Emreciğe nasıl örneğim ben. uf…

2 Yorum »

  1. kelebek said,

    aa iiyii şekerim sen bakma öyle heves kıranlara çok olurlar her zaman aldırma bahsi geçen mevzuysa, çok iyi valla yolun açık meşgalen bol olsun :)

  2. TM said,

    Sekerim bosver, ne istiyorsan onu yap. Bak ben de oyleyim :P gecen sefer alevlenen resim sevdamla aldigim boyalar bir kere kapak acti, o ara baska birseylere uctum, onu planlarken bambaska birsey, onlardan once de vardi. Artik etraftakiler bikti, yuzum yok sunu yapacagim demeye.. Kendi kendime plan yapip uygulayacagim :) Allah yolumuzu gonlumuzu acar insallah.


Bir Cevap Yazın

