Aralık 31, 2009

Twitter insanları

Posted in Mer'i Haller 10:26 am tarafından mer

twitter blogu öldürdü mü? bence biraz. blog yazanlar neden yazıyor ki tabii ki aklına gelen ilginç şeyleri söylemek yada kendini anlatmak. e şimdi 140harfe sığdırmak zorunda kalınsada twitter hoş bir oluşum. herkes yazıyor ki magazinde bile yerivar artık.. ama şöyle bakınca çok farklı insan tiplemleri var. yani daha doğrusu herkesin amacı farklı..
bazısı gün içinde olan olayları yazıyor ki.şunu yapıyorum bunu yapıorum vb. paylaşmak istiyor bi sorun yok.gülben ergen bunlardan biri mesela. kankam oldu sanki. ne yapsa biliyorum :)    sonra bazısı var sırf folloverlara yönelik. onlara soru sormalar,yarışma düzenlmeler.. nil karaibrahimgil misal.. :) bi yeni yıl dileği istemiş seçtiği brini de besteleyip koymuş sitesine. neyse.. sonracıma bazısı da ki en gıcık. cool davranmaya çalışan,arada ingilizce kelimelerle süslemeler yapan,etliye sütlüye hiç karışmayan cool ya.. :) ay neyse.. bazısıda ne yaptığı işi ne de başka birşey. özlüsözümsü ilk okuduğunda bişey anlaşılamayacak derecede karmaşık cümleler yazan ama o şekilde bir yerden coolluk yarışında olanlar.. sonra tuna kiremitçi misal roman yazıor. güzel fikir..

ben mi? aklıma geleni yazıyorum. coolluk bana göre değil. ben halk insanıyım, türküm doğruyum :)

1 Yorum »

  1. esraycr said,

    :) ben de merak ediyorum Twitter ı..aranızda yer alsam mı ne yapsam :)


Bir Cevap Yazın

