Şubat 1, 2010

ay ben geldim

Posted in Mer'i Haller 7:05 am tarafından mer

ya blog yazasım gelse de çoğu zaman blgisayar başına oturduğum zaman kayboluyor. yada başka başka mecralara bakındığımdan herhalde yazamıyorum bi türlü. e yazayım dedim. hazır 2günlük bişiler ekmişim farmville, ve ev toplu, ve akşama ahmd yemekte yokken, hemde 11de doktora gideceğimizden hemde ordan da palladiumda seyrisefer yapacağımdan bi keyif geldi üzerime. hı tabi birde emrecik hala uyuyorken.. hasta olmuştu oğluş. ozamandan beri 10’a kadar uuyor. huyu değişir hastalıkta derler ya. iyi yönde değişti sanırım :)) maşallh diyimde uyanmasın..

günler hep aynı aslında. buralara gelmeyeli neler oldu.. ım… en önemli olay portmanto yaptırdık. ama öle demeyin bizde bi lanet gibiydi. kaç kere bakıyoruz, düşünüyoruz ama oyk yok. misafir gelinxce özellikle kucaktaki paltolar. beni ifrit ediyordu. hadi at yatak odasına. sonra caanım yatak örtün gözükmesin. :) neyse çok içime sindi de rahatladım. dün ikeaya gittik kutu mutu aldık. yerleştiriyorum yavaş yavaş.  küçük odamı içine alıyor. böylelikle emre’nn odasına gitmesi hızlanıyoor.. tabi daha var .zira hala geceleri beraberiz. bazen yatmadan süt veriyorum da daha raht oluyor.

sonra bide benim için milat saçbaş olayı. 5 saatlik bi kuaför macerasından sonra sonunda özüme döndüm :p o esmer olan sarışınlar.. savulun… :p
hiç samimi olduğum bi kuaför olmamıştı benim. hep giderdim sığıntı gibi sanki zorla yapıyolarmış gibi dururdum bi köşede. millet gırgır şamata. herkes birbirini tanırdı. beni kimse tanımazdı. konuştuğum tek laf çok kısa olmasın, nekadar… ama demekki böle boya işleriyle alakalıymış. o kadr saat durunca bende samimi oldum. şimdi gitsem ay şekerim diyip başlayabilrim konuya. daha uygun fiyatlı bi kuaförü arkadaş edinseydim iyiydi ama.. neyse…

ayda bi görüşür olduk kızlarla. kızlar dediğim.. blogmlog olayları. eslemmiş meldaymış tesmiş menarmış huloferaymış mandalinmiş sabahnurmuş tevhideymiş portakalmış(mandalininablası) cümle alem. tabi bunlar önemli değil. 7 erkek bebe 3 de kız bebe. yolda olanlarda cabası. en son bi arkadaşta armut koltuk patladı. siz düşünün gerisini. ama süper bi grubuz valla. çok çok güzel geçiyor toplantılar. bi kere herseferinde hediyeleşiyoruz. limit 5tl. bul bulabilirsen orjinal bişi. ( ben bidahakineyi buldum bu arada) :) bide kime gitsen renk seçiyoruz. geçenki kırmızıydı. kırmızı giydik. bundan sonraki yeşil.beyaz kapıldı bile. ben siyah seçicem biraz zor olur ama :p

bu arada emrişko kocaman oldu artık. hastalıktan dolayı biraz zayıfladı hemde bişi eymior ama. çok şükür çok gelişiyor. camlara turmanıyor, her bulduğu şeyin üzerine çıkıp seviniyor.sadece ilk girdiği ortamdan çok çekiniyor. alışması çok zor oluyor. bazen iyi bişi. oturuyor öle korku dolu gözlerle kucakta ama. ne biliyim. sosyalleşsin istiyorum.  gymboreeyemi versem :p  14 aylık oldu bebiş. maşallh.. kendi oğlum diye söylemiyrum ama. çok seviliyor ya.. :)

bide..  aman da şunu yaptım süperim, aa sen de yok mu?, aman da ne kadar da güzelim, aa canım ben hep kendime bakarım, evet süperim, evet evet süperim gibi şeyleri söyleme ihtiyacını bende giderenler.. ifrit oluyorum. sırf bu yüzden görüşmeyelim. biraz doğal olalım salalım gitsin. yoksaaaa… bu bir yarışsaa… ben şuan geri dönüyorum…

aman mer boşversene.. :)

gideyim de bari biraz uzanayım. uzun bi palladium seferi düşünüyorum da..

Reklamlar