Mart 21, 2010

nicesenelereberaberolsunönemlibirlaf

Posted in Mer'i Haller 9:13 am tarafından mer

kaç kere doğumgünü yazısı yazdım bu bloga. evet evet işte. gene yazıyorum. 84 mart 21de doğmuşum ben. iyi de olmuş. iyi ki koç burcu olmuşum.
sonra iyi ki bahar başlangıcıymış. baharı seviyorum. ve hava çok güzel. ve ben evdeym. ve emre uyuyor ahmd ise sporda. sornada bu güzel havada 
kapalı bir ortamda spor yapmaya gideceğim. keşke bostancı sahile gitsek de yürüseek.. yürüseek..

ama en son gittiğimzde…
akşamına uyuduk. gecesine uyandık. ve babamın vefat haberi geldi. hep beraber nice senelere diyoruz ya.. hep beraber olamıyor bu sene.
anneme gidicez akşam üstü. babamı da öpsem keşke… özledim çok…

Reklamlar

Mart 16, 2010

arrıza

Posted in Ondan bundan 8:21 pm tarafından mer

spordu,arkadaştı,sohbetti,alışverişti,marketti… buınlar hiçbirşey olsa da insanı zinde tutuyor biliyor musun blog. değişiklik insana yarıyor.
hele de hep bebeyle olunca ara vermek iyi oluyor.  bu günler iyi geçiyor  o yüzden. daha çok insanla görüşmek daa çok yere gitmek… boş mu? yok değil valla..
ama ütülerin birimesi hiç hoş değil. bi kızım olsa 15 16 yaşlarında alış kızım diye yaptırsam ütüleri :)) daha buna çok var sanırım :) daha bi kzım bile yok :)
oğlumu da o şekilde yetiştiremem ki :)

sizlerinde ınternet bağlantıları sık kopuyor mu? hiç bir değişiklik yapmıyoruz ki. neden bu kadar sık bağlantılar kopuyor ve arayıp arıza kaydı çıkarmk  zorunda kalıyorum ki…

Mart 15, 2010

bilogum, ruhumun vazgeçilmez bi eşi

Posted in Mer'i Haller 10:47 am tarafından mer

bu hobiriks beni mahvetti. oraya yazıyorum diye hele de arakdaşlarla çokmailleşiyoruz diye buraya hiçbirşey yazamaz oldum. ama yazmak herzaman istiyorum. gerçekten. bi fırsat olmuor işte. neyse işte fırsat. dök içini mer..

gerçi ne yazayım ki :)
emre büyümeye devam ediyor. 15 aylık oldu yavru. tabi bunları onun blguna yazmalıyım ama orası baya geride kaldı. bişiler eklemeliyim.
15 aylık yavrunun en en en çok yaptğı ve haz aldığı şey bi yerlere tırmanmak. bikaç fotoyla bunu yakında göstereceğim. facebookta ama:) ekleyin beni :p
bide spora başladım ama emre ile bazı zamanlar zor olmakta. neden derseniz. tam sonuna doğru en etkili harketleri yapacağım sırada. emre kucağına çıkmak istiyor. inşlh birazdaha alışır da.. uyansın da yemeğini yiyip çıkıcaz bakalım…

bide bazı zaman sıkılmaya başlıyorum. nden dersen bilogm. bişiler yapmak istiyorum artık. hatta şuan bu yazıyı hemen bitirip bi broşür hazırlamak için işe koyulucam. çünkü tasarımcı bilgisayarcı eşim ahmdten pek fayda yok. halaa bana broşür ypacak. para ile yaptırıcam o olacak :)

bide herkesler net alemine adapte oluyor. şaşırıyorum. muhtemelen zamanında bizi görüp cıkcık cık diyen kişiler şimdi farmville bile oynuyorlar yahu. işteeee.. kınamadığın başına gelmeden…