Mart 15, 2010

bilogum, ruhumun vazgeçilmez bi eşi

Posted in Mer'i Haller 10:47 am tarafından mer

bu hobiriks beni mahvetti. oraya yazıyorum diye hele de arakdaşlarla çokmailleşiyoruz diye buraya hiçbirşey yazamaz oldum. ama yazmak herzaman istiyorum. gerçekten. bi fırsat olmuor işte. neyse işte fırsat. dök içini mer..

gerçi ne yazayım ki :)
emre büyümeye devam ediyor. 15 aylık oldu yavru. tabi bunları onun blguna yazmalıyım ama orası baya geride kaldı. bişiler eklemeliyim.
15 aylık yavrunun en en en çok yaptğı ve haz aldığı şey bi yerlere tırmanmak. bikaç fotoyla bunu yakında göstereceğim. facebookta ama:) ekleyin beni :p
bide spora başladım ama emre ile bazı zamanlar zor olmakta. neden derseniz. tam sonuna doğru en etkili harketleri yapacağım sırada. emre kucağına çıkmak istiyor. inşlh birazdaha alışır da.. uyansın da yemeğini yiyip çıkıcaz bakalım…

bide bazı zaman sıkılmaya başlıyorum. nden dersen bilogm. bişiler yapmak istiyorum artık. hatta şuan bu yazıyı hemen bitirip bi broşür hazırlamak için işe koyulucam. çünkü tasarımcı bilgisayarcı eşim ahmdten pek fayda yok. halaa bana broşür ypacak. para ile yaptırıcam o olacak :)

bide herkesler net alemine adapte oluyor. şaşırıyorum. muhtemelen zamanında bizi görüp cıkcık cık diyen kişiler şimdi farmville bile oynuyorlar yahu. işteeee.. kınamadığın başına gelmeden…

1 Yorum »

  1. mel said,

    internetten birileriyle tanışmasınlar da.. :p

    geçen sana bi broşür yollayacaktm unuttum. senin projeyi hayata geçirmişler ama istanbul dışındaydı. hadi sen istanbul pazarının altını üstüne getir mer. :)


Bir Cevap Yazın

