Mart 21, 2010

nicesenelereberaberolsunönemlibirlaf

Posted in Mer'i Haller 9:13 am tarafından mer

kaç kere doğumgünü yazısı yazdım bu bloga. evet evet işte. gene yazıyorum. 84 mart 21de doğmuşum ben. iyi de olmuş. iyi ki koç burcu olmuşum.
sonra iyi ki bahar başlangıcıymış. baharı seviyorum. ve hava çok güzel. ve ben evdeym. ve emre uyuyor ahmd ise sporda. sornada bu güzel havada 
kapalı bir ortamda spor yapmaya gideceğim. keşke bostancı sahile gitsek de yürüseek.. yürüseek..

ama en son gittiğimzde…
akşamına uyuduk. gecesine uyandık. ve babamın vefat haberi geldi. hep beraber nice senelere diyoruz ya.. hep beraber olamıyor bu sene.
anneme gidicez akşam üstü. babamı da öpsem keşke… özledim çok…

4 Yorum »

  1. sabahnur said,

    mutlu yıllar canım,nice yaslara saglıkla sıhhatle..
    sevgiler

  2. kidinmind said,

    Heppi börtle…

  3. Nice güzel yaşlara Mervecim. Malesef keşke imkan olsa…

  4. mld said,

    şifre nedir öğrenelim. sordum bi yerlerden ama cevap alamadım. kaynamasın yani :)


Bir Cevap Yazın

