Kasım 4, 2008

Posted in Mer's Movie 3:49 pm tarafından mer

Wanted filmini izledik geçen. aynı gün meldalarda izlemiş. haberimiz yok tabi birbirimizden.  melda da ben de çok beğendik. gerçi ikimzinde bazı sahnelerde gözlerimiz kapanmış ama o kadar ne iğrençlik vardı ne de vahşet. zaten fazlasıyla efektli bi filmdi. yani kanlar ya da kurşunların girişleri bile öyle çok gerçekçi değildi. biliyorsun yani öyle birşey olmayacağını. ama tavsiye ederim izleyin.. angelina oynuyor ama.. napalım izledik beğendik..

wanted_2008_02_1024x768

testere 5 çıkmış. halbuki ben daha 4ü izleyemedim. görüyorsunuz da o kadar uzun zamandır hamileyim ki 4 çıktı 5 çıktı. izleyemedim hala. artık 6 da çıkarsa yuh yani :) bebeğimi kucağıma aldıktan sonra ik izleyeceğim filmler bunlar olsun istiyorum. testere seviyorum ben. içimdeki canilği anca onu izleyerek dinginleştiriyorum belkide :p hani efekt falan bilmem ama hepside olabilirliği yüksek artı iğrençlikte son nokta olduklarından heyecan süper oluyor. heyecan da değil korku da değil aslında. sanırım manyaklık :) evet evet ben manyak filmleri seviyorum :p ama yok romantik komedi falan olsa da izlerim severek. hani hiç düşünmeden, öle izlenir ya. süper bişi :) ( bu arada afiş süper, nası bişi oldu çok merak ediyorum :p)
testere5ta8

 

Reklamlar

Ekim 27, 2008

hancock

Posted in Mer's Movie 12:20 pm tarafından mer

uzuun zamandır film izlemiyorduk. en çok da benim yüzümden gerçi. hep yere minderler koyup blgisayardan izlediğimizden e benim de uzun zamandır yerde rahat edemememden dolayı oldu bu. ama sonunda ahmd dayanamadı ve bana fazlaca rahat bol minderli bol battaniyeli bi yer hazırladı bilgisayar karşısında. sağolasun rahat ettim  bu sefer. keşke önceki gün ahmd batman’i izlerken de yapsaydık. belki izleriz gene.. neyse…

dün hancock diye bi film izledik. fazla aksiyonlu işte ne biliym kanlı, kavgalı filmler izlemek istemiyorum haleyle. hani yavrucum da kavgacı biri olmasın, hümanist olsun falan diye. hele korku filmleri kesinlikle yassak. ama canım nasıl testere izlemek istiyor anlatamam. neyse..
hancock aksiyonlu bi filmdi ama çok eğlenceliydi. güldük heyecanlandık bi ara en sonunda ölecekler diye hüzünlendim bile ama.. güzeldi işte.

böle bol minderli bol battaniyeli nice filmlere inşlh.. :)

Temmuz 27, 2008

Posted in Mer's Movie 9:42 am tarafından mer

geçen izlediğimiz filmler güzeldi fakat son 2 gündür hiiç mutlu değiliz film konusunda. ilk önce hem pis,hem kötü hem de iğrenç bi film izledik. daha doğrusu çoğu anında ben bakmadım. kadavrları parçalıyorlar falan. ıy… fotosunu bulmam bile hıh…

sonra dün de komşuya götürdük filmlerimizi. onlarda oscarlarına aldanarak no country for old men’i seçtiler. dewdik halbuki oscarlık film izlenmez diye ama.. sonuç iğrençti. tamam bazen heyecanlandık falan ama. sonunda ölece bakakalık ekrana. ne alaka. ee sonra falan dewdik durduk. gereksiz bi bitişti. filmde hiiçç bi iş yapmayan yani kimseye yararı ya da zararı dokunmayan bi şerif vardı sinir oldum.aralarda çıkıp çıkıp konuşuyo o kadar. sanrım bi anafikri vardı ve oscarı öylece aldı ama biz anlayamadık :)

sonuç izlemeye gerek yok…

ama bi diziye başladık ahmetle. ım.. the triangle. 4 bölümlük birşey. onu baya sevdik. hatta merak ediyoruz akşam bitiririz muhtemelen. bermuda şeytan üçgeninde kaybolanlar araştırılıyor falan. ilginç olaylar. ufaktan bi lost andırıyor ama o kadar da değil tabi :)

Temmuz 23, 2008

Posted in Mer'i Haller, Mer's Movie 2:31 pm tarafından mer

Burda yapacak birşey olmuyor akşamları. hani çıkalım da bi yere gezmeye gidelim diye bi durum sözkonusu değil. bi cafeterya var gidip çay içmek mümkün o kadar :) e durum böyle olunca açık hava da film izlemek keyfi dayanılmaz oluyor değil mi? hele de komşu evde koca ekran yapıp balkonda izliyorlar cümbürcemaat çok daha zevkli. biz laptopla da olsa gayet keyif alarak izliyoruz film. gerçi salıncakta izlerken sonuna doğru uyumak en güzel şey oluyor ama anca uzun filmlede. ki mesela; harry potter zümrüdüanka yoldaşlığını izledik geçenlerde. bitiremedik. ertesi gün bitirdik anca. hatta nerde kaldığımız bile hatırlayamamıştık. uyumuşuz :)

sonra kalan yarısını izlerdikten sonra ben bi film seçtim.. flawless.. bi elmas şirketinde üst düzey yöneticilerinden biri ile bi hademe tüm elmasları çalıyorlar şaşırtıcı bi biçimde. çalmalarının ve yakalanmalarının hikayesi. ilginç bi konu. izlenebilir.

bunları izlemek güzel de.. en kötüsü sanırım yanında yenen şeyler. kuruyemiş yemek istemiyorum artık. meyva yiyelim meyva.

sonra bide.. next diye bi film izledik. afişini görünce hiç te farklı bi film değil sanılıyor. ki sanki savaş sahnesi var gibi patlama falan. fakat çok güzeldi. nicolas cage 2 dk sonrasını görüp sonra aynı şeyi yaşıyor. tabii ki gördüğü için hiç birzaman aynı şeyler olmuyor. kız tavlaması bile çok komik mesela. milyonlarca kez kızın yanına farklı sebeplerle geliyor işe yaramadığını görüp başka birşey deniyor. fbi ajanları da peşinde dünyayı kurtarması için. bi bombayı bulmasını istiyorlar. ilginç durumlar. baya uzun yaşanıyor herşey. artık düşmanlar ölüyor falna filan. bi bakıyoruz ki bi yanlışlık var diyor ve bomm… ve bi bakıyorz ki… o sevdiği kız layken çok daha ilersini görebiliyormuş ve izlediklerimizin hepsini o görmüş. filmin en başına gidiyorz böylelikle. gıcık bi durum ama. tatlıya bağlandığını düşünemkten başka çare yok :p

ne çok izlemişim yahu. aslında indirmek istiyorum kendim ama bilmiyorum ki.
bu arada… en canalıcı haber bunlar değil tabi. uzun zaman oldu 5, aya girmek üzereyiz. e güzel bi duygu. ama nasıl başedeceğimi düşünüp duruyorum, erkek annesi olmak zor gibi geliyor fakat… ay canım benim…

Temmuz 10, 2008

Posted in Mer'i Haller, Mer's Movie 12:14 pm tarafından mer

sincapları izledik geçen gün. komik bi filmdi. yani tamamen olanaksız çizgi film gibiydi. yani sincapların konuşması oakdar da garipsenmiyor falan. şarkı söyleyip zıplayıp duruyorlar. olanaksızlıklara gülüyor insan en çok. ama tabii benim haberim yoktu bunlardan. ahmd ufakken çizgifilmini izlediğni çok sevdiğini söyledi. ama ben hiç görmemiştim. o benden yaşlı ondan herhalde(1yaş). neyse güzel bi filmdi.
bugünlerde öyle vurdulu kırdılı, savaş,korku falan izlememem gerekiyor. hep mutlu sakin olmalıyım. böle gülücükler saçmalıyım etrafıma. fkat…
geçenlerde farkettim bi fotoğraf çekilirken. gülemedim eskisi gibi. ama bunun kendimle alakası yok. fotoğraf çekilmemişim uzun zamandır sanki. garipsedim ama gene de güldüm :)

Nisan 14, 2008

Posted in Mer's Movie 5:48 am tarafından mer

Hiç izlememiştim Karayip Korsanlarını. Vurdulu kırdılı bi film olduğunu ve sıkılacağımı sanıyordum. Ama umduğum gibi değilmiş. Çok zevk aldım izlerken. İzlediğimiz 3. filmdi sanırım. esas oğlanımızı daha karizmatik ve ciddi sanıyordum ki oldukça yanılmışım. Jonny Depp o şekilde eğlenceli olmasa çok farklılaşacaktı düşüncem. Sırf şu ahtopot adam olmasaydı daha iyi olacaktı. Yüzünden çıkan kollar insanın midesini bulandırıyor zira.
Sonunda Orlando Bloom’un da o yaratıklardan olacağını düşünp nasıl bişey olacağını merak ediyordum ki normal halinde kalıverdi. Acaba sonradan değişir mi ki… Belki 4. de…
Baya uzun bi filmmiş tabii ki. 2 günde izleyebildik. Ne kadar güzel bi film olsa da insan uyuyakalabiliyor çünkü :)
Bu arada…
çok işim var çoook…

Mart 12, 2008

Posted in Mer's Movie 5:47 am tarafından mer

Ahmd iş yerinden getirmişti. Uzun zaman oldu. İzlemeyi düşünüyorduk. Ama erteledik erteledik ki düne kadar. Lost’un 6. bölümünü izledikten sonra tabii ki herzqamanki gibi gene kesmedi. Hep bi devamını izleme peşindeyiz alışmışız. Sonra dün akşam uzuuun bi lost teorisi okudum. Gece gece aklım karıştı. Gerçi karışmadı. Zaten farkında olduğumuz bazı şeyleri öncekilerle falan bağlamış. Ben sevdim. Aslında yavaş yavaş sırlar ortaya çıkıyo gibi hissediyorum ben. Yani bu sene karışıklığı olayı gayet normalleştirdi bence. E tabi bu 6. bölümü pek bi sağlıklı izleyemedik. Görüntü başka, ses başka, alt yazı başka yerlerdeydi. Ama anladık :)
Lost room dizisini izleylim dedik sorasında. Sitelerde güzel diyorlardı.Ekşide biinin dediğine aynen katılıyorum ;
* lost’un 3 sezonda verdiği tadı lost room 3 bölümde veriyor.
bi başladık zaten dizinin yarısını oluşturan 3 bölümü izledik. evet 6 bölümcük bi mini dizi lost room. ama izlerken insana film izleme hali veriyor. filmde olabilirmiş diyosunuz. bazı yorumları falan okudum 3 bölümden sonra da. nasıl 3 bölümde bitirecekler şaşırıyorum. daha çook uzayabilrmiş aslında. muhtemelen biz yarın bugün bitirirz bu diziyi. ama şiddetle tavsiye ediyorum.
son zamanlarda böyle diziler tutuyor. farklı, gizemli. heros da herkesin bi gücü vardı. bunda da nesneler var. farklı güçleri olan. esas adamımızda ki anahtar. hangi kapıyı açarsan aç bi odaya gidiyo. çıkarkende düşlediğin istediğin yere. kızı oda da kaybolduğundan adamımız tüm nesneleri bulup hatta esas nesneyi bulup kızını kurtarmak için çabalıyor. bakalım nolacak. merakla ahmdyi bekliyorum. yoksa şimdi izlerim ben. izlesem mi :p

Mart 7, 2008

Posted in Mer'i Haller, Mer's Movie 10:13 pm tarafından mer

:)) çok gülesim geliyor bu günlerde :)))

*
Sabah ahmd gittikten sonra uyumayıp baya bi temizlik yaptım. Gerçi öncesinde baya bi sohbet ettik melda ile. e dersleri bitti nasıl olsa :) (önceden sanki konuşmuyorduk :)) Sonrasında bşladım temizliğe. temizlikten sonra ablamla ameliyat olan halamı ziyarete gidicektik. ablamı beklerken uyuya kalmışım. bi üşümüşüm ki.. hastalık bizim kapıda.
Sonra gidip geldim derken yemek memek hazırlanıp çıktık ahmd ile. Capitole gittik sinemaya.Öncesinde gezdik tabi. Geçen gün aldığımız ve türk kahvesi gibi pişirdiğmiz brazil mind adlı kahvemiz için sonunda french press aldık. ( ve eve gelir gelmez denedik. güzel oldu ) birde brazil mind ahmd ye biraz hafif gelmiş olmalı ki sert bişiler istedi. volkano diye birşey verdi adam. sırf baharat kokuyor. daha tadına bakmadık. izlenimlerimizi aktarırım.

Filmimiz bu. Milattan önce 10.000. Baya saçmalık bulup eğlenmemi de sağladı fakat gerçekten çok güzeldi. sırf sorun bizim ikinci sırada oturmamızdı. kocaman ekrana bakmak çok zormuş. hangi tarafına bakacağını şaşırıyormuş insan. Böyle ilk çıktığı gün gidilecek filmlerde internetten hemen almak lazımmış öğrendik.
Hem bi aşk hikayesi ama… bağlamlar süper olmuş. büyük beyaz yağmur(kar) yağan yerlerden kumdenizine ( çöl) bi yolculuk yapıyorlar. ve tabii karşınıza büyük yılan başı çıkıyor. ne diye merak ediyorsunuz. ve bi bakıyorsunuz piramitler. (spoiler oldu kusura bakmayın) firavun falan. tabi piramitin yapım aşamaları. Ya güzel olmuş film. çok tavsiye ediyoruz biz.
Sonra arada aldığımız kahvenin çekimine baktık nasıl olmuş diye. o kadar koku duymadım ben ama yanımızda ki adamın canı kahve istedi. tam ben duymadım ama “koktu be” gibi birşey demiş olmalı ahmdye :)
Neyse ki çıktık. hiç bu kadar boş görmemiştim capitolu.

Şubat 27, 2008

Posted in Mer's Movie 8:59 am tarafından mer

resim yerine ; (sağol mel aklıma gelmemişti)

Kimbilir kaç defa izledim. İlk zaman bi korku filmi izler gibi olmuştum ama sonradan yaşım büyüdükçe çok güldüm. Evlenmeleri, dönüştüğü yaratıklar, gerçi normal hali bile komik. şöyle bi bakındım da Michael Keaton’mış beterböcek.(1) şimdi bakınca hiç benzetemiyorum bile. Uzun zaman oldu izlemedim. Bence yeniden yayına konmalı,bizden sonra ki nesilde izlemeli. Ya hele şu küçük kafa çok komik :) 1988 de yapılmış. e tam benim çocukluğuma geliyor işte. hadi nolur gene yayınlansın.. ya da biz bulalım izleyelim. eski günleri yad edelim beterböcekle.(2) aklıma geldi hani bizde de çevrilen “ellere varda bize yokmii de bize de bize de bize de bize deeee..” bu şarkıyı söylüyorlardı bide. gerçek hali aklıma gelmedi.
Hadi izleyelim beterböceği(3) bigün nolur… :) 3ledim hadi gelse ya.. :p

Şubat 26, 2008

Posted in Mer's Movie 11:46 am tarafından mer

Şaşırdım Steven Spielberg filmiymiş. Halbuki adamı ben hep dinazor vb. garip filmler yapar sanırdım. gerçi bu da pek normal bi film değil. Başlangıçta saçma bi konu dedim ama biz ahmd ile çok beğendik. Amerika’nın ne kadar saçmalıklarla dolu olduğunu da gösteriyor bize aslında. kim bi adamı hava alanına hapis eder ki. Gerçi bi hapis değil ama neyse işte. hoş bi filmdi. Tom Hanks biraz safçana bi adamı oynuyordu. İngilizce bilmeyen şaşkın bi adam. Filmi oldukça ucuza çektiklerini düşündüm film sonunda. öncelikle fazlaca reklam var filmde. burgerking,starbuck gibi. 2 tane ünlü oyuncu var sadece. tom hanks ve catherina zeta jones. ve tabii ki şöyle ki film sadece hava alanında geçiyor. Az maliyetle çok ii bi film olduğunu düşünüyorum.

Baya oldu bide Ghost Rider izledik. Gayet saçma bi filmdi ama çok sevmiştim. Nicolas Cage oynuyor. Genelde daha mülayim rollerde görmüştüm ama bu da pek fena durmamıştı. Ne akdar saçma olursa olsun hoştu ama kafası böyle yanmamalıydı. insanı güldürüyor azcık…

Bide losttan bahsedelim.. Henuz 4. bölümü izlemedim ama çoğu sitede gezinmeden duramıyorum. Farklı teorileri okudukça kafam iyice karışıyor. Hele geçen mandalinaya ,ada 2000 yılında ama uçak 2004 yılında düştü ama aslında 2010 dalar dedim de kim olduğunu şaşırdı mandalin :p yani msnden öle anladım :) neyse şunu söylicektim…

Bu resmi görüp ahmd’e söyledim. Hemen gerçek mi diye açtık bölümü durdurduk ki hakkaten. benjamin’in evinde Kuran var. ve Sayid onu görüyor falan ve sonrasına baktığımızda Sayid Ben’in adamı oluyor. Aslında bence onu sevdiğinden değil de arkadaşları için bi fedakarlık yapıyor olabilir sayid. neyse.. Böyle kuran görünce dizide ahmet hemen bi teori uydurdu.. en sonunda tüm herkes barışıp, savaşa hayır deyip hacca gideceklermiş… meğer müslüman dizisiymiş lost. öyle yakup falan deyip kafa karıştırıyolar inanmayın öyle şeylere.. :p

Şubat 18, 2008

Eight below

Posted in Mer's Movie 10:27 pm tarafından mer

Çok duygulandım.. Taa başından ya birşey olursa köpeklere izlemesem mi dedim durdum. O kadar tatlı şeylerdi ki. Çok akıllı bide. Çok sevdim ben bu filmi. Özellikle bu soğuk karlı günlerde fırtınalı bol karlı buzullu filmler iyi gidiyor galiba.

Yani en azından baya hissediyoruz filmle beraber sahneleri. Ki mesela klasiktir gerçi. her buzlu filmde birileri yürüken ya kayar uçurumdan ya buz çatlar suya düşer ve donar falan. Bu filmde de işte böyle bi sahne vardı.. Adamcağız düştüğünde bizde ayaklarımızı battaniyenin altına iyice bi soktuk. bırrr…

Dediğim gibi karlı günlerde izlenebilecek hoş bir film. Gerçi derdim film değil köpekler çok güzel. Sırf köpek alabilmek için bahçeli bi ev istiyorum. İnşlh bi gün :)

Şubat 12, 2008

Posted in Mer's Movie 9:38 am tarafından mer

farkettim de…
ben hala lost izlemedim… :(

Şubat 5, 2008

Posted in Mer's Movie 9:15 am tarafından mer

bi lost da geldi geçti. yetti mi yetmedi tabii ki. tam bitecek dimi bu derken bitiverdi. eskiden daha mı uzundu nedir? bişeyde olmadı gibi sanki. hani anlamdırılacak bişey yoktu ki gene. zaten ne zaman oldu ki dimi? tam birşeyi anlıyorum derken gene bilinmezlikler çıkıyordu. aman neyse.. keşke lst bi film olsaydı. sonunu öğrenseydik artık. zaten insan izlerken film zannedior özellikle devam bölümlerini de izleyebilirken. ama şimdi tam dizi oldu. neyse haftaya ki 41 dakikaı bekliyoruz şimdi de. hadi hayırlısı…
ama ben o arabadakini kate sanmıştım hani jack böle panik yapmıştı falan hem.ofuduk ellerini örünce anladım :) bi zayıflayamadı şu çocuk. jack bile ne kadar zayıflamış farkettiniz mi? ada da okadar yemeksizlikte gayet formundaydı halbuki. hııı ada iyileştiriyoo ondan :)

cumartesi lost öncesinde dünyalar savaşı diye bir film izledik. fazla abartılı bi filmdi bnce. yani ben kurtulamazlar dünyanın sonu derken bi virus girivermiş. hah.

dün de zor ölüm 4’ü izledik. bruce willis formundan hiçbirşey kaybetmemiş maşlh.tabii ahmd’e göre gayet yaşlı fakat her zorluktan kurtulmasını bildi. 100 tane silahlı tam techizatlı adam gelene kadar o dünyayı kurtardı tişörtüyle. askerler giyinene kadar kurtardı resmen. çok abartı bence. hangi filmde abartı yok ki zaten…

ama zor ölümde bi siyah adam vardı eskiden. komikti böyle falan. keşke o da olsaydı. iyi olurdu.

Ocak 29, 2008

31 ocak :)

Posted in Mer's Movie 10:11 am tarafından mer

4 8 15 16 23 42

Posted in Mer'i Haller, Mer's Movie 9:37 am tarafından mer

31 ocak geldi… heyecan yaptım :)

jack ;

We have to go back katee, we have to go backkk…

artık biz de dönmeliyiz…